2010. augusztus 15., vasárnap

Átfordul a nyár

"Átfordul a nyár" maga magán, vagyis a nagy fordulópontján, az augusztus 15-n. Ez itt óriási ünnep, ilyenkor Athén olyan, mint egy kísértetváros. Ez a szezon "ura", a FŐSZEZON. Ezt nem bírom hangsúlyozni mindig vendégeimnek, az aug. 15 előtti és utáni hét ABSZOLÚT TELÍTETT! Mindig! Nincs mese, bármilyen válság legyen, ekkor minden görög vidékre menekül. És hová vidékre? Minél nagyobb a válság, annál közelebbre, vagyis hová? Na ugye: Éviára!:)

Telis-tele vagyunk! Az utcákon este Limniben nyüzsgés, tömeg, sétáló, majszoló, bámészkodó emberek, bicikliző kis-kölkök, lustán mélázó kutyák, akik nem értik hová lett a nyugalmuk?:)
És a fesztivál az utolsókat rúgja.
Tegnap családostól szerepeltünk, nem is volt rossz, sőt..nagyon is élveztem!! Egy két hülyeséget mondtunk egymásnak, hogy kacagjunk és ne csak fapofával vigyorogjunk, néha el-eltévesztettünk egy egy furibb lépést, azt ügyesen lelepleztük de közben nagyokat röhögtünk, nagyon jó volt! És ingyenes fogyikúrának sem semmi, mert esküszöm 3 kg izzadság mehetett le rólam! Megittam egy halom vizet, de mind kiment, nem kellett egyáltalán piszoár!:) És még nekem volt a legkönnyebb ruhám, a fiúkon kemény vastag posztómellény, lábszárvédő, gyapjúharisnya, miközben délben 40 fok volt. Nem rossz teljesítmény! De besegített a szél, ami este fújdogált és mivel a színpad a tenger fölött van, végig hűsített.

Magyar vendégeim egy része is ott volt, remélem tetszett nekik és jól érezték magukat! Na itt a szezon előnye: minden drágább és nincs hely, de a banzájok is ekkor vannak. Holnaptól leáll minden aktivitás és maradnak továbbra a kávézók, strandok, éttermek és még talán 2 előadás a kis magánszínházban, aztán kész passz, eltelt a nyár.

A fáradtságom megvan, tegnap kidöglöttem, ma reggel meg 6:30-kor felébredtem és úgy is maradtam. Az aurámat valami nagyon megzavarta a napokban (tudom, hogy mi, nem rossz, sőt, de nem akarok írni róla), jobban mint gondoltam volna és most próbálom magam újból egyenesbe hozni.
Csak annyit mondhatok, az élet tele van fantasztikus meglepetésekkel! :)

Nincsenek megjegyzések: