2010. augusztus 12., csütörtök

Nyári fáradtság?

Egyre fáradtabbnak érzem magam.

Bizonyos dolgok, amik előre be voltak tervezve, lassan megtörténnek és minden egyes "lépéssel" csak fáradtabbnak érzem magam.

Az ideérkező vendégek száma átcsapott a felén és most már stabilan, lassan csökkenőfélben van. Minden egyes vendég megérkezésével nő a fáradtságom..kevesebb a várható probléma, mindig egy fokkal lennebb engedek, mikor megjönnek valakik. A napokban 4 család érkezett, egyik közülük nem volt problémamentes. Minden évben van 1-2 eset ahol van valami gond, hiába, erre előre nem lehet kellően felkészülni..

Bármilyen tapasztalata legyen az embernek, mindig vannak dolgok, amiket előre nem lehet tudni, kitalálni, ráérezni. Mindig minden végül megoldódik, de úgy lefáraszt minden ilyen "negatív" eset, mint más 10 "pozitív". Valószínűleg ez a munka (sem) való nekem, telnek az évek, de nem tudok személytelenül állni a dolgokhoz, nem tudom kívülről szemlélni az eseményeket..

A Limnibeli fesztivál a vége fele jár.

Tegnap főpróbánk volt és valszeg a rosszabb pszichés állapotom, meg a növekvő fizikai fáradtságom eredményeképpen a végén nagyon rosszul éreztem magam. Rövidnadrág, ujjatlan blúz és a végén majdnem elájultam. Csuromvizes voltam és szabályosan az ájulás környékezett. Rájöttem (már hányadszorra is?), hogy nem bírom azt, amit régen.. és hirtelen elfogott a rettegés, kibírom-e a nehéz kosztümben szombat este az előadáson? Dög-meleg van, már úgy érzem évtizedek óta, nem láttam esőt nem tudom mióta, de még csak egy borús nap sem enyhítette a nyári hőséget. És a kosztümjeink vastag anyagból, vastag harisnyával, kendővel kombinálva.. Holnap rá kell pihennem..de hogyan? Ezeregy feladatom van.

Nincsenek megjegyzések: