2010. május 9., vasárnap

Görögország - a napi 8 óráról

Görögországban az állami és magánszektor között ég és föld a különbség. Az állami szektor valami olyasmi volt mint OTTHON!!!! A rendszerváltás előtt de még utána is, a mai napig!!! Még most is vannak rokonaim, ismerőseim otthon állami munkahelyeken ahol ugyanúgy napi 8 órát dolgoznak vagy kevesebbet, mint az itteni állami munkahelyeken! És elmennek rokkant nyugdíjba mondvacsinált bajokkal..

A magánszektorban pedig itt legalább 2 évtizede nincs 8 óra, csak az alacsony munkakörben dolgozóknak és munkásoknak. És túlórapénz sincs, mert örül az, akinek munkája van.

Én 2004-ben, egy leépítés alkalmával elvesztettem a nagyon biztosnak tűnő munkahelyemet, ahol úgy hittem, pótolhatatlan vagyok. Hogy miért esett rám is a választás? Mert a figyelmeztetések ellenére következetesen napi 8 óra után mentem haza a kicsi gyerekemhez!!! Mert azt hittem, nekem ehhez jogom van!!

Úgyhogy erre a témára ugrok és ha valaki durva kommentet akar írni, ne fáradjon, mert nem fog megjelenni.

És egyelőre ennyit a görög válság témáról. Legalábbis mára..

6 megjegyzés:

Krinya írta...

Azt hiszem, ugyanazokat a fórumokat olvasgatjuk :)) Vagy mindenhol ekkora rosszindulatot vált ki ez a téma? Azért saját háztájakon is körül lehetne nézni néhányaknak...

Névtelen írta...

Szóval Te is olyan moderátor vagy, aki a neki nem tetsző kommenteket kitörli, de a számára pozitívokat megjelenteti. Szép. Ilyen cenzúra után hogyan higyjünk el neked bármit is???

Krinya írta...

Nem ügyvédkedni akarok, csak nem értem a támadást... Mit kell elhinni??? Ígért valamit a blogíró, vagy szavazni kell rá? Nem? Akkor ne higgy neki, ha nem akarsz, a te dolgod. Ő olyan dolgokat ír, amit itt élve ő él át (és mások, akik itt élnek, ugyanezt tapasztalják, de nem muszáj elhinned), ha te jobban akarod tudni a távolból, hát tessék, legyél vele boldog...

Agni írta...

Nem kell nekem hinni, nyugodtan lehet tovább is a magyar újságíróknak hinni, akik hirtelen pár nap alatt próbálnak innen onnan anyagot gyűjteni, hogy az informáciözönt gazdagítsák. Nem azért írok, hogy egy névtelen BLOGolvasót meggyőzzek, hanem azért mert jogom van nekem is a véleményemet leírni és felemelni a hangom az igazságtalan vádak ellen. Aki akarja, olvassa, aki nem, az nem.

Agni írta...

Ja a moderálással kapcsolatban: a saját BLOGom úgy moderálom, ahogyan akarom és nem jelenítek meg durva beírásokat. Ennyi.

Agni írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.