2009. december 12., szombat

Kutyahírek + rossz idő továbbra is

Három napja az eső nem áll el, csak ömlik és ömlik..


A Bizsu rongyát is állandóan mosni kell, és most semmi nem szárad meg. Aki nem tudja mi az, hogy tüzel a nőstény kutya: menstruál. Kb. 3-szor egy évben történik meg és az emberrel ellentétben, a kutyák ilyenkor párosodnak. A fiú kutyák kilométerekről megérzik a szagot és rohannak tiszteletüket tenni.


Thomas szét fogja rágni a házát. Tegnap nagyon nyugtalan volt, de ma miután kimostam mindent és nem volt annyira erős a Bizsu-szag, teljesen lenyugodott. Bizsu kb. dec.5-től tüzel, már csak pár nap és vége, már ideje..

Kuttyok maradnak (nem is gondoltam komolyan, hogy elaltassam őket, de odaadni valami jó helyre lehet odaadnám a Bizsut, ő a főkolompos), de nagyon megnehezítik a dolgom. Az éjjel 2 fele feküdtem le, amíg elrendeztem őket (külön külön kivittem őket pisilni, közben Thomas őrjöngött a Bizsuért, akit be kellet zárni a garázsba, stb..). Ha már nem fog tüzelni a Bizsu akkor könnyebb lesz, de addig.. Sajnos kennelt nem tudunk nekik készíteni, mert olyan helyen van a házunk, hogy hiába nagy a szabad terület, ilyen olyan okokból kifolyólag oda nem tehetünk kutyákat állandóra. Csak azon a területen maradhatnak ahol eddig is, ez pedig pont az a terület ahol ki be járunk az udvarra, úgyhogy meg lesznek kötve. A Bizsunak van egy hosszú dróton futtatható lánca, vagyis egy több méter hosszú dróton egy kerékre fűzve van a lánc, így vagy 15 m távot mehet jöhet. De nem érdekli ma egyiket sem a dolog különösebben, mindkettő mintha hibernálna, bent vannak a házukban egész nap és alszanak. Kicsit délben zavartam őket, amíg lemostam az udvart és a vackukat, a nagy esőben, de muszáj volt.

Az ivartalanításra már gondoltunk, csak halogattuk. A fiú eddig túl kicsi volt hozzá, a nőstény ivartalanítása itt a mi kis vidéki rendelőnkben 150 euró. Athénban a dupláját elkérik, sőt ha a nagy Tatoi-ban lévő állatklinikára megy az ember, lehet még többet is.

Úgyhogy egyelőre maradunk a megkötésnél, aztán meglátjuk.

Hihetetlen milyen vízmennyiség lezúdult itt 3 nap óta..


A nyáron kiszáradt medrekben most hangos morajlással, vadul hömpölyög a sárlé.


Az Éviai öböl gazdag élővilágát megtizedelték a halászhajók, akik rossz időben sem pihennek.

Nincsenek megjegyzések: