2009. január 3., szombat

PIF játék

Na ma megint elkezdődött a ronda idő, de ez alkalommal déli szelekkel, ami azt jelenti, hogy ugyan ömlik, de nincsenek fagyok. Második hazám, Görögország, olyan helyen fekszik, melynek éghajlatát mindig az befolyásolja, éppen honnan fújnak a szelek. A múlt heti hideg és havas időt északról hozták a szelek, a mostani melegebb (+7 fok) időt pedig délről kapjuk. A csapadék hál istennek bőséges, így megint láthatunk vizet a patakokban. Ma talán az újévet nyitó kellemetlen események hármat mutattak, így remélem egyelőre ezekből nem lesz több. Ugye Bizsu a megevett virágokkal fogadott újév első éjszakáján, aztán földrengés, ma meg Bizsu megfojtott egy másik tyúkot, megint rémesen kellemetlen helyzetbe hozva engem. A kidobástól vagy eutanáziától az én mindent elnéző természetem mentette meg, mert férjem nagyon bedurvult, de elmagyaráztam, hogy nem a kutya hibás, hanem mi. Mindenesetre sok gondot okoz őkelme, el is neveztük Bajkeverő asszonyságnak:))

PIF: tegnap mmama BLOGjában barangoltam és úgy döntöttem, lehet eljött az ideje, hogy ne csak munkára használjam a netet, hanem kicsit szórakozzam is. Az utóbbi időben egyre többet gondolok arra, amiről Péterbácsi BLOGjában beszél, adni jó, csak úgy, semmi ellenérték nélkül és a szeretet nagyon ritka dolog a mai világunkban.


Igy hát belevágok a mmama BLOGjában talált játékba, melynek lényege a következő sorokban van leírva.

Ez egy Pay It Forward jellegű játék, melyet bárki játszhat akinek blogja, képtára van. Az első három jelentkező aki commentet ír ide az saját kezűleg készített ajándékot kap 365 napon belül tőlem.

Cserébe előre kell "fizetni", vagyis meghirdetni a játékot saját blogban vagy képtárban: feltenni a fenti LOGOT és leírni a magyarázatot. Nem kap ajándékot aki ezt nem teszi meg. Remélem lesz vállalkozó szellemű jelentkező. Nekem ugyan kezdődik a szezon januárban a foglalásokkal, de azért igyekszem valami szép ajándékot kitalálni a jelentkezőknek.
Szeretettel várok Rátok, gyertek játszani!

2 megjegyzés:

Palócprovence írta...

Úgy látom, nincs nagy tolongás, ezért én jelentkezem! :)
Az nem volt teljesen világos számomra, hogy a kézzel készült ajándék a blog profiljába vágjon-e (jelen esetben gasztroajándék) vagy egyéb is lehet?

Agni írta...

Szia Palóc!! Sztem bármi lehet, de gondolom mindenkinek az a könyebb, ami a hobbyja vagy ami az elfoglaltsága, így a legtöbb esetben egybe fog vágni a BLOG profiljával. Kérnémszépen a címed az agni@hol.gr mailre! Már vannak ötleteim az ajándékot illetően:)