2010. október 30., szombat

Szürke kutyás mindennapok

Az ünnepek alatt mindig szétfolynak a napjaim. Itthon van kölök, később kelek, délelőtt nem jut másra idő és energia csak a háztartásra, délután pihi, tévézés, este kicsit a gép elé jutok, de általában ezek a napok itthoni ház körüli tevékenységekkel vannak tele. A hőmérséklet alaposan leesett, már egy csomó fát eltüzeltünk, de még a központi fűtést nem kapcsoltuk be. De valószínűleg már csak napok kérdése, mert éjjel fáztam és nem a testemről van szó, hanem a kint lévő orromról, fejemről:) Fiamnál van egy kis elektromos fűtőtest is, az a minimumon jó hőmérsékletet biztosít nála.

Eseménytelenek a napok, a szokásos házimunka, gyereknevelés (ebben folytonos lelkiismeret-furdalásban szenvedek..). Az idén mintha kicsit jobban kezdett volna a fiam, ne kiabáljam el, mert több időm maradt a gépen való munkához. Ez egy másik ténynek is betudható, ami a munkámmal kapcsolatos, mindenképpen végre sikerült lezárni pár dolgot, felszámoltam a nagyon régi receptes oldalam és mindent áthoztam a konyhás blogomra, felszámoltam egy nagyon régi honlapomat, amin az írásaim egy része volt, ezeket is áthoztam a megfelelő blogba, és a régebbi Éviás lapomat is összekaptam, hogy megfelelő back-up legyen a főlapomnak, az eviasziget.hu-nak. Hú, leírni is komplikált. Örülök, hogy ezekkel végeztem, mert nagyon régóta esedékes volt. Most kicsit ott tartok, hogy, hogyan tovább. A munkámban minden a marketing, ami az én esetemben on-line marketing és mindenképpen meg kell jegyeznem, már nem tudom olyan lelkesedéssel végezni, mint amikor ezt a munkát elkezdtem. De most ne menjünk bele, hadd főjön az én fejem miatta, ne hozzam be a blogomba is a problémakört.

Ami a portánkat illeti, hirtelen, hogy a 2 kiskutyát elvittem a  csirkésünkhöz, összehasonlíthatatlanul jó dolgom lett. Még mindig naponta udvart kell mosni és takarítani, de érezhetően kevesebb a kosz és kaki, főleg mert tegnap óta elállt a folyton ömlő eső, így felszáradt kicsit a kutyák kakilós helye, ahová már látom bemennek a kicsik is. Persze még sokat hagynak pont a konyhai bejáratom előtt, na de türelem.

Úgy néz ki, jövő héten beviszem a fehér orrút is Athénba, egy fiatal lány kéri, csak eléggé izgatom magam, mert egyrészt már jó nagy lett a kölyökkutya, nehogy kisebbre gondoljon, másrészt figyelmeztettem, hogy nagytestű állat lesz és mégis akarja, egy lakásba, nem is lesz udvaruk. Hát nem tudom, csak nem szeretném, hogy később kidobják valahol:(

És pár mai kép a takarítás közben.










Nincsenek megjegyzések: