2009. január 20., kedd

Zajlik az élet

Na szépen elkukkantam Vízkereszt óta, de ez minden évben így van, januárban egyik napról a másikra hirtelen nagyon kezdődik a munka. A gazdasági krízis ellenére jönnek folyton az érdeklődések, de foglalás azért nincs még sok. Lehet, hogy a krízist álmodozással vészelik túl az emberek? :)
Én mindenesetre ilyenkor nagyon el vagyok foglalva, mert fel kell vinnem az új árakat a házakhoz a weblapokra és ahol lehet, a szövegeket kell javítani, majd új házakat felvinni, és ha idő marad fordítani a másik két nyelvre, közben valami prospektuson is dolgoznék, meg egy nagyobb irományon, de már bele vagyok fulladva mindenbe..
Időközben beinstalláltuk a szatellites internetet, ami valami fantasztikus megkönnyebbülést hozott az életembe, annak ellenére, hogy a sebesség nem valami szuperszonikus, videókat továbbra sem tudok nézni a neten, csak ha azok kicsik. 1 Mbps a letöltés, 128 k a feltöltés, ami sztem optimális érték és én ritkán érhetem el, mert a jel erőssége sok mindentől függ. De akkor is valami fantasztikus megkönnyebbülés az, hogy egész nap lehetne nyitva ha akarnám, és nem kell lessem a perceket. Plusz hogy kinyitom a gépem és már van is, nem kell percekig tökölnöm, rákapcsolódik vagy nem a vonalra. Az a nap mikor beszerelték persze erre ment rá, és az íróasztalom körül, ahol valami szörnyű helyszűkében vagyok, mindent át kellett pakolásznom. Aztán ma jöttek elvinni az ISDN modemet, visszaadjuk az ISDN vonalat mert 30 eurt megspórolunk vele, de miután elvitték a modemet, vonal nélkül maradtunk. Végül most a levegőben lógó és az íróasztalomon csak úgy a telefonomba kötött drót oldotta meg a dolgot, amíg a szerelő ide nem vonszolja magát, hogy az általa elszart dolgot megoldja :((
Ugyanis az épületben vezetett drótok szarrá mentek a nedvesség miatt, és 5 éves a házunk! Ilyen ügyes volta fickó, most mindjárt megint elfog a dühöngés :(
Időközben elállt a rossz esős idő, ami majdnem egy hónapot tartott és 2 napja csodálatos napsütés van, végre lehetett rendesen teregetni :) (meg vasalni utána : )Az ami újdonság még és amiről be tudok számolni az érdeklődőknek, hogy Bizsu vemhes :) Most igaziból síró jelet kéne ide tennem, mert nem tudom elképzelni az életem megint egy halom pisis, kakis kiskutyával, mikor végre Bizsuból embert.. jaj bocs, kutyát :) faragtunk :)) Ma bedobtam ő asszonyságát a csomagtartóba és levittem Limnibe, ahol a gyereknek egy csodás helyen szokott angolórája lenni. Azalatt kicsit megsétáltattam a pocakost, de nem vittem túl messze, leültünk a tengerparton és sütkéreztünk kicsit.
Hát olyan jó kutya volt, hogy csak ámultam. Mióta vemhes, olyan jó viselkedése van, hogy hihetetlen! Kíváncsi vagyok miután megszül, visszatérnek-e a kölyökkutyás hülyeségei :) Egyelőre szófogadó, és ma Limniben, neki idegen helyen nem ment távolabb tőlem az 1 m-nél. Ha megálltam, megállt, ha leültem leült, ha azt mondtam ide, ide jött, ez egy órán keresztül, csak néztem és kérdezgettem, nincs-e láza :))

Nincsenek megjegyzések: