2009. január 21., szerda

Kiskutyákra várva

Utánaszámoltam, 60-63 nap a vemhesség, ezek szt február első 10 napjában szülni fog Bizsu. A leghidegebb hónap! Vajon be kell pakolnom a garázsba? Ugye? Nem hagyhatom a kutyaházban kint a hidegben, nem? Úristen mi vár rám! Ráadásul "elrontottam" a fajtáját, hisz Bizsu tiszta fajkutya, ez biztos, utánakerestem, Feki pedig keverék német juhász. És vajon nem lesznek túl nagyok a kölykök, mert a Feki jóval nagyobb Bizsunál? Most loholjak kutyanőgyógyászhoz? Na ez jól bejött, legalább melegebb időszakban szült volna...

Kinek kell kiskutya???:)))))

4 megjegyzés:

mmama írta...

Ágni ! mindennap idenéztem, sokáig nem voltál.
Igen az idén mi is csak álmodozunk.
De nincs ezért bennünk rossz érzés.
Majd jövőre.....
Bizsuért ne aggódj , az állatok ösztönszerűen tudják mit kell tenniük. Azért készits neki egy jó kis kuckót, ahol zavartalanul megbujhat.
Végül is most lát vagy nem lát a sérült szemére?
Irigyellek a tengerparti sétáért.

Agni írta...

Szia, kösz a biztatást! Bizsucnak csak egy szeme van, a másikat kioperáltuk kiskutyakorban. Azért dobhatták ki szerencsétlent mert valami kiszedte az egyik szemgolyóját. De aki nem tudja, csak akkor veszi észre hogy egyszemű, ha nagyon közeli kapcsolatba kerül vele:)) Letöltöttem egy halom golden retriever képet a netről, hát Bizsuval össze lehet téveszteni. Ha hamarabb rájövök, kerestem volna neki hozzávaló fajkutyát, de mostmár ez van. Imádom olyan aranyos:)

mmama írta...

Játékod van nálam !

Milene írta...

Szia!
Szegény Bizsu! Mármint a szeme miatt. A fialásnál nem lesz semmi probléma, meglátod.
Hoztam neked egy kérdést:
http://zsannamanna.blogspot.com/2009/01/fuggosegeim.html