2008. november 11., kedd

Téliesebb napok

Két napja megint hülyéskedik a gépem és folyton Reset-el, a legrosszabb percekben :(
Mivel ez egy ideje kimaradt ezért nagyon gyanítom, hogy a vonal minősége valahol bejátszik. Mióta nem írtam telnek a napok, de nem eseménytelenül. Rám mindig az jellemző, hogy sosincs időm semmire, legalábbis nekem mindig többre lenne kedvem mint amennyit bírok. Volt pár külsős munkás napom, amikor a Giorgos Konstatinou zongorista honlapjának kaparintottam vissza a fejlesztését. Ezt a lapot én terveztem és én tartom fent, de a nyáron berágtam a Giorgos mamájára, aki nekem barátnőm, csak szoktak nézeteltéréseink lenni amolyan sunyi, nem megbeszélős módon, na szóval a nyáron leráztam magamról a dolgot, aztán most visszavettem.Aztán voltunk az Athéni gyerekkórház vendégei egy fimózisműtét erejéig, ami nagyon taccsra dobta a családot jó pár napra. Ma meg az első nap, hogy bekapcsoltuk a fűtést, eddig a nappaliban lévő kandalló elégnek bizonyult az egész házra, de ma már bizony be kellett a központit durrantani.



Mai 2 órás kutyakakáltatás az erdőben. A patakmeder még mindig teljesen száraz, még alig volt egy kis eső :(
Eljött a hidegebb idő és mivel Bizsut sajnos kénytelenek vagyunk megkötve tartani, ezért a több gyaloglásra rá vagyok kényszerítve. Ne kérdezzétek miért kell megkötni, hosszú lenne elmesélni minden próbálkozásunkat, a kutyust nem lehet kordában tartani, rengeteg kárt okozott virágokban, ágyásokban, ráadásul már rettenetesen erős és nem akar leszokni a ránk mászásról, kifárasztott engem is, pedig én abszolút kutyamániás vagyok. Így hát a drága meg van kötve és punktum. Majd ha idősödik és csillapul, meglátjuk.


Az én szófogadó, drága, komoly kutyafiúm. Bizsu képtelen tőle tanulni, egyre lükébb...


Nincsenek megjegyzések: