2011. október 15., szombat

Ősz

Lassan, de biztosan itt is lehűl a levegő. Míg tegnap és tegnapelőtt jó nyári meleg volt, ma megint hideg, ősziesbe fordult, erős északi széllel. Dolgaim miatt Istiaiában jártam (ejtsd: Isztiéa) és hazafele átmentem Lutra Edipszón, a meleg-fürdőn. Itt is hivatalosan október 15-l bezár az állami termálfürdő kapuja, de az idén szokatlanul kihalt volt minden, a magánhotelek körül is.
Az egész országra, de különösen az ilyen nem felkapott helyekre, mint a  szigetünk északi fele, a fokozatos hanyatlás jellemző az utóbbi két évben. Ezelőtt pár évvel ilyenkor még volt nyüzsgés, most mindenki összehúzza magát. A szürke őszies idő sem kedvezett a jobb kedvre derülésnek, de azért láttam pár embert aki hősiesen úszott. Egy svédnek biztosan kellemes melegnek tűnt volna a kinti és benti hőmérséklet is, de én fázósan bújtam vissza a kocsiba:)






Nyáron itt kocsi kocsi hátán parkol..

1 megjegyzés:

mmama írta...

Mi sem tudtunk itt parkolni csak a hegyi utcákban. Viszont a táj így sokkal szebb, természetesebb.
Itthon is fázunk !
Remélem jobban vagy !