2010. november 6., szombat

Séta Limni-ben

A napokban hihetetlenül szép és meleg az idő. Igyekeztem kihasználni, annak ellenére, hogy elég sok más munka lenne bent is, de muszáj ilyenkor a szabadba menni.
Tegnap délután bedobtam a nagy Thomast a kocsiba és lementünk fiammal Limni-be.
Limni tőlünk 6 km-re van és a legszebb kisváros észak Évián. Talán egész Évián a legszebb, csak Kymi vetekedhet festőiségben vele.
Szóval Limninek amolyan kiklád sziget jellege van, ami nincs meg a  többi településen. Fehér házak, kis sikátorok, amfiteátrálisan hegyoldalba felfele kúszó település.És mindezekhez járul egy csodálatosan csendes tenger. Itt nagyon ritkán vannak hullámok, mert nemcsak az Éviai öböl védettebb a nyílt tengernél, hanem maga a kis öböl, amiben Limni fekszik, annyira mélyen félkör alakú, hogy ritkán van itt szél.


Limniből indul a "bypass avenue":) Ezt a csúfondáros nevet azért kapta, mert itt sétál, fut, kocog, kutyát sétáltat a Limni-beli öregség:) De nemcsak ők, a fiatalok is. Itt biciklizni is lehet, egy kb. 15 km-n a tenger mellett elvezető aszfaltozott út, amiről több helyen be is lehet térni ösvényekre, melyek a hegyre visznek. Csodálatos sétáló vagy túrázóhely, egyik kedvenc-kedvenc helyünk!









2 megjegyzés:

MuciFoci írta...

Hello Agni,

Ma talaltam a blogodra, es mint majdnem hivatasos Gorogorszag rajongo, rogton ra is klikkeltem a kovetes gombra. Az elso bejegyzeseid egyike teljesen elvarazsolt, hirtelen en is egy gorog szigeten ereztem magam.

Olvasni foglak! :)

Udv,
Mucifoci
http://mucifoci.blogspot.com/

Agni írta...

Örülök, hogy tetszett a bejegyzés, remélem jól érzed majd magad itt "nálam":)