2008. november 28., péntek

Alvás

Tetszett, hogy Flögi leírta a BLOGjában, milyenek az esti fekvéses szokásai. Mindig is szerettem mások életébe "bekukkolni", pl. az esti utcán sétálva kimondottan szeretem, ha be lehet látni egy-egy ablakon. No nem patologikusan teszem ezt, nem állok az ablakok előtt leskelődve :), de kíváncsi természetű vagyok, inkább talán azért, hogy megnyugodjak, mások sem csinálják nálam sokkal jobban :).
Nálam esti elalvási problémák álltak elő egy ideje. Kimondottan az utolsó földrengés óta. Hiába tereltem el most már abszolút sikeresen a gondolataimat a földrengésről és egyéb bajokról, lemondtam a délutáni kávéról, nem tudok ettől a dologtól megszabadulni. És azt csinálom, hogy este többet maradok fent mint amennyit a szervezetem kívánna, így jó fáradtan kerülök ágyba és akkor nem ébredek meg. Tegnap éjjel 1/2 2 körül feküdtem le és rendben aludtam. Tegnapelőtt lefeküdtem este 11 körül és 2szer megébredtem. A megébredésekkel csak az a baj, hogy ilyenkor nagyon heves szívdobogás kap el. Ez fennállt nálam már évek óta a délutáni alvásomnál. Ha du alszom, ami nagyon ritka, és valaki vagy valami felébreszt, heves szívdobogást kapok. Ezért is alszom nagyon ritkán délután, csak ha tudom, hogy teljes a csend és lezárhatom a telefont is. De most vagy egy hónapja ez áttevődött az esti elalvás utáni kb. 1 órás periódusra (talán még annyi sem, csak 1/2 órás periódus) és rettenetesen idegesít. Nem is zajra ébredek, hanem hirtelen felébredek, olyan éber leszek mintha nem is aludtam volna és talán 1-2 percre rá jön a heves szívdobogás, ami rém kellemetlen és ijesztő. Emiatt egyre később fekszem és egyre lentebb esik a napi teljesítőképességem.
El kell mennem valami alváscentrumba, hogy véleményt kérjek.Most is azon filózok, ki kéne mennem a kutyákkal du legalább egy fél órára, de az esti elalvási nehézségeim miatt ebéd után olyan vagyok, mint akin átment az úthenger...

1 megjegyzés:

Vállalkozásom megszűnt írta...

Tudod, az alvászavarban szenvedő nők a változó korban érzik ezt a legjobban. A nejem is hasonló cipőben van. A szívdobogásra van már kiváló gyógyszer, ha akarod legközelebb megírom a nevét!Ez is zavarja az alvást, de ki lett mutatva a változókorbelieknek a 94%-a nem tud aludni!
A hátfájásra van egy kiváló gyógyszer Flugalin 200SR ez nekem is bevált!